סקרים כמותיים אינטרנטיים

גישה ישירה לפאנל צרכנים באמצעות המייל, או איתור קהלי יעד באמצעות פלטפורמת תשאול online, בדגימה כמותית רחבת היקף ומייצגת, בעלת תוקף ומהימנות סטטיסטית. זאת לצורך מיפוי , תיקוף הנחות, הבנת התפלגויות ושכיחויות, סקרי עמדות ודעה או קבלת הערכות כמותיות לנתוני יעד.

סקרי מובייל

גישה ישירה לפאנל צרכנים באמצעות הטלפון החכם, בדגימה כמותית רחבת היקף ומייצגת, בעלת תוקף ומהימנות סטטיסטית. השימוש במובייל מאפשר גישה ישירה לצרכנים וללקוחות כמעט בכל מקום וכמעט בכל הזדמנות ומכאן, מאפשר רמת מהימנות גבוהה ביותר. מאפייני המובייל מספקים ערך מוסף משמעותי למחקר אם על ידי יכולת ניטור על מיקום המרואיין והפעלת סקרים תלויי מיקום, אם על ידי מתן האפשרות למרואיין להעלות תמונות ו/או סרטונים כמענה על הסקר ואם על ידי שימוש באפליקציות משלימות לצורך יצירת דיאלוג גמיש או מתמשך עם המרואיין.

סקרים טלפונים

תשאול טלפוני מונחה, המתבצע על ידי סוקר, בדגימה רנדומאלית או דגימת מכסות מתוך רשומות ומאגרי נתונים; סקירה בהיקפים גדולים, במקרים בהם ישנו ערך מוסף לתשאול הישיר יותר של הלקוח, כאשר נדרש קשר אישי או נדרשת הגמישות ויכולת התגובה האנושית תוך כדי ביצוע הריאיון. הסקרים הטלפוניים מתבצעים גם כאשר אוכלוסיות המטרה מורכבות יחסית וקשה להשיגן דרך פאנלים ולעומת זאת, הן זמינות טלפונית (כדוגמת סקרי לקוחות או סקרי עסקים).

קבוצות מיקוד

דיוני עומק מונחים בנושאי מטרה, בקבוצות של 8-10 משתתפים, בשילוב טכניקות השלכתיות ומתודולוגיות משחקיות שמטרתן להעשיר את התובנות הנובעות מהתודעה הישירה בתובנות מהרבדים 'עוקפי השכל' ומהמישורים האמוציונאליים. זאת לצורך העשרת עולמות התוכן וההתייחסויות, הבנת עומק של מפת ההקשרים המאפיינים את נושא המטרה, סיעור מוחות ויצירה.

ראיונות עומק

ריאיון אחד על אחד עם נציגים מאוכלוסיית המטרה. שיחה מעמיקה ומתפתחת, בה מושא הריאיון הינו על תקן מומחה לעולמות התוכן שלו עצמו. במסגרת השיחה נחשפים רבדים עמוקים מאלו שיכולים לעלות בתשאול כמותי שטוח ומתאפשרת הבנה של קונטקסטים רחבים של הנושא הנחקר. הריאיון האישי מאפשר גמישות של הקו המנחה ושימוש בטכניקות השלכתיות לחשיפת הקשרים שאינם מובנים מאליהם. הדינמיקה הנוצרת היא של מנחה מול מרואיין, מבלי ההטיות הנוצרות לפעמים בדיון הקבוצתי.

סדנאות ערך

מתודולוגיה איכותנית שמטרתה המרכזית יצירת רעיונות חדשים ומכאן – מספקות ערך חדש ומשמעותי. הסדנאות מיועדות למערך משתתפים המורכב הן מנציגים של צוות השיווק, הן מבעלי התמחות בתחום המטרה והן מצרכנים. הן משלבות משחקים ויצירה – מתודולוגיות לא שגרתיות ולא מילוליות, על מנת לאפשר סיעור מוחות פורץ גבולות וחשיבה 'מחוץ לקופסה'.

תצפיות ומחקר אתנוגרפי

סקירה ובקרה של התנהגות הצריכה בפועל, באופן בלתי אמצעי וחסר תיווך ככל הניתן. ביצוע תצפיות על התנהגויות המטרה תוך שהן מתקיימות בסביבתן הטבעית או מעקב מדווח על התנהגויות המטרה תוך שימוש בטכנולוגיות מובייל או בתצפיתנים בשטח, על מנת לייצר תמונה אמינה ומהימנה ומשוללת הטיות ככל שאפשר.

ניתור תוכן גולשים

איתור שיחות, תכנים, פוסטים, תגובות ובלוגים שהופיעו ברשת עד למועד ביצוע המחקר והמתייחסים למילות מפתח רלוונטיות. בחינה כמותית ואיכותנית של ההקשרים בהם הופיעו מילות המפתח כמו גם מיפוי של המקורות המרכזיים ברשת המתייחסים לנושא המטרה. זאת הן לצורך למידת התנהגות הרשת בנושא המטרה והן לצורך קבלת מרחב התייחסות עשיר ובלתי מוטה לנושא המטרה.

מידענות

איתור ואיסוף מידע זמין - מהרשת, מהספרות, ממאגרי מידע ומדוחות – לצורך למידה, בנצ'מארק, מיפוי והעשרת ארסנל הרעיונות הזמין.

מבחנים סנסוריים

בחינה כמותית של התגובה הסנסורית של קהל היעד למוצר. הערכת התקבלותו של המוצר בהקשרים של טעם, ריח, אסתטיקה ויזואלית, תחושה ומרקם ושמע. זאת לצורך שיפור מוצרי או שימור רמת איכות נתפסת של המוצר ביחס לתחרות בשוק.

התנסות ביתית

בחינה כמותית או איכותנית של התגובה הסנסורית הן המידית והן המתמשכת, לצד למידת אופני השימוש הנגזרים של המוצר בקרב קהל היעד, בהזדמנויות שימוש אותנטיות וקרובות למציאות.

סקרים במגזר הדתי והחרדי, במגזר הערבי, במגזר הרוסי

סקירה טלפונית או אינטרנטית, מותאמת שפה ותרבות, בקרב מגזרים ספציפיים לצורך קבלת תובנות ייעודיות וחידוד אסטרטגיות שיווקיות בכל מגזר.

סקרי B2B (מגזר עסקי)

סקירה טלפונית או אינטרנטית, המותאמת למורכבות של המגזר העסקי, מתוך ניסיון רב שנים והבנה של האתגרים המאפיינים מגזר זה.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  • Black LinkedIn Icon
  • Black Facebook Icon

תודה על פנייתך נשתדל להשיב בהקדם

יצירת קשר

לוי אשכול 2, רעננה ישראל

Levi Eshkol 2, Raanana, Israel

טלפון: 052-6801176

tammy@2thepoint.co.il

adi@2thepoint.co.il